Chilling at the hotel

22 mei 2023 - Kuta, Indonesië

Afgelopen woensdag avond zijn we Kuta ingegaan. Om een uur of 17. Het aantal km van ons hotel is ongeveer 5. De tijd om er te komen een 40 min. Normaal vind ik file echt verschrikkelijk maar in Bali totaal anders. Ondanks het verkeer anders doet vermoedelijk is iedereen hier super relaxed. Of dat lijkt zo, dat kan ook.

De strip van Kuta is ongeveer 2,5 km lang met aan de ene kant strand en de andere hotels van kaliber luxe tot zeer luxe en daartussen een grote shopping mall met dure merken en dito prijzen. Om de meter een keten bedrijf zoals Starbucks MacD, hardrock cafe. Extravagant en leuk om naar te kijken.

IMG_20230514_193609IMG_20230514_181254IMG-20230514-WA0022

Onze bedoeling was shoppen voor thuis en een hapje eten. We wilden eerst het strand op.... achteraf daar een beetje spijt van.

Het moment dat onze voeten hey zand raakte had ik een tig aantal vrouwen om mij heen. Alles special price my friend dames. Weggegaan na toch wat gekocht te hebben voor veel te veel geld. Ik had een flashback naar van de week...😉 Maar al met al...ik heb de locale bevolking weer Economisch bijgestaan!✅

IMG_20230514_195321

Door de kleine straatjes gelopen voor een leuk eettentje. En daar een leuk tentje gevonden. Heerlijk gegeten! Alles wat je eet is lekker in Bali.